Hermed indkaldes i til Generalforsamling i Hillerød Håndboldklub onsdag d. 18. september kl. 19.00- 20.00 i Royal Stage (Klublokalet)
Dagsorden i henhold til vedtægter:
1) Valg af dirigent og referent
2) Bestyrelsens beretning for det forløbne år
3) Forelæggelse af årsrapport (inkl. revideret regnskab) for det forløbne år til godkendelse
4) Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til godkendelse
5) Fastsættelse af kontingent
6) Behandling af indkomne forslag (se forslag nederst)
7) Valg af formand (i lige år)
8) Valg af kasserer (i ulige år)
10) Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer
11) Valg af to suppleanter til bestyrelsen
12) Eventuelt
Forslag som ønskes behandlet på den skal være indsendt skriftligt til bestyrelsen senest 4. september 2024.
Forslag kan sendes til [email protected]
Til generalforsamlingen er formanden på valg og formanden genopstiller ikke, samt 1 medlem til bestyrelsen og 2 suppleanter. Såfremt du er interesseret eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte bestyrelsens medlemmer. Vedtægterne kan læses her på hjemmesiden. Vi håber i møder talstærkt op.
På Bestyrelsens vegne
Christian Thoft Formand Hillerød Håndboldklub
--------------------------------------------------------
Forslag #1:
Forslagsstiller: Kevin Nielsen
Alt frivilligt arbejde der laves/udføres igennem Royal Stage og/eller Hillerød Event tilgår personen* som udfører arbejdet, og ikke klubkassen. Dog skal de indtjente penge bruges til køb af sportstøj gennem klubbens samarbejdspartner eller bruges til kontingent/stævner. Bliver beløbet større, kan det udbetales som gavekort til brug i Royal Stage. Afregningen skal ske 1 gang årligt, ved sæsonafslutningen.
Begrundelse:
Det er et få tal af klubbens medlemmer der er interesseret i at lavet frivilligt arbejde, og synes ikke det er fair for dem, som synes at det er en sjov måde at støtte op om lokale arrangementer, samt støtte klubben.
*Personen, kan selv vælge om det er til eget forbrug eller børn der er tilknyttet klubben.
--------------------------------------------------------
Forslag #2:
Forslagsstiller: Bestyrelsen
Ændring af § 14 vedr. revisor
Eksisterende tekst:
§ 14 Regnskab
Foreningens regnskabsår er 1. juli – 30. juni. Foreningens regnskab revideres af registreret revisor. Årsrapporten forelægges den ordinære generalforsamling til godkendelse og skal være forsynet med revisorens påtegning og underskrift. Årsrapport
uddeles til foreningens medlemmer på den ordinære generalforsamling.
Ny tekst:
§ 14 Regnskab
Foreningens regnskabsår er 1. juli – 30. juni. Registreret revisor review'er/gennemgår foreningens regnskab.Årsrapporten forelægges den ordinære generalforsamling til godkendelse og skal være forsynet med revisorens påtegning og underskrift. Årsrapport
uddeles til foreningens medlemmer på den ordinære generalforsamling.