Nordsjælland Håndbold

Nordsjælland Håndbold blev grundlagt i 2006 som en fusion mellem håndboldklubberne i Helsinge, Helsingør og Hillerød på herrer eliteniveau med den klare ambition, om at være en fast del at tophåndbolden i Danmark.

Velkommen til Nordsjælland Håndbold - Nordsjælland Håndbold (nordsjaelland-haandbold.dk)

Hillerød Håndbold Klub

Som moderklub støtter vi naturligvis NH og NH støtter os. Det betyder blandt andet, at alle vores klubmedlemmer kan komme gratis til NH's hjemmekampe, blot ved at fremvise deres medlemskort fra Hillerød Håndbold Klub.

Samtidig arrangeres der indløb forud for alle hjemmekampe. Ønsker dit barn at deltage i indløbet sker tilmelding via Holdsport, hvor indløbet oprettes som begivenhed.

Ved indløb mødes spillerne omklædt i kamptøj, 30 minutter før kampstart i receptionen foran hal 1. Indløb udløser ligeledes én gratis voksenbillet til kampen.